Oliinyk Nadiia Yaroslavivna
Trubavina I., Cherednychenko O., Oliinyk N. Integration Measures in Communities as a Way to National Unity, Cohesion and Ensuring the National Country Interests // Educational Challenges. –2024. –№ 29(1). – С. 175-191.
Trubavina I., Cherednychenko O., Oliinyk N., Nedria, K. Ukrainian Identity Development in the Education System in the Conditions of Martial Law in Ukraine. // Educational Challenges. – 2023. - Вип. 28 (1). – Р. 161-174.
Oliinyk N., Budniak L., Slobodianiuk L., Parashchuk E. Experience in the brunch of internationalization of higher pharmaceutical education on the example of pharmacology and medical botany department of I.Horbachevsky Ternopil National Medical University. // Медична освіта. – 2023. – Вип. 4. – P. 65–70.
Trubavina, I., Cherednychenko, O., Nedria, K., & Oliinyk, N. Professional Development Program for Civil Servants for Creation a Safe Educational Environment under Martial Law. // Educational Challenges. – 2023. – № 28(2). –141-157.
Khrystenko O.M., Vykhrushch A.V., Fedoniuk L.Ya., Oliinyk N.Ya. Personal values of future doctors // Wiadomości Lekarskie. – 2022. – Vol. LXXV. Issue 8. – Part 2.– P. 2020-2025.
Trubavina I., Cherednychenko O., Oliinyk N., Nedria K. Justification of the Educators’ New Professional Functions under the Conditions of Martial Law // Educational Challenges. – Vol. 27, Issue 2. – 2022. – P. 199-215.
Олійник Н., Брижак Н., Бопко І. Особливості формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2022. – № 6 (120). – С. 95-104.
Зорій Я., Олійник Н., Островська Н. Методологічні основи підготовки фахівців до управлінської діяльності // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2022. – № 4 (118). – С. 227-238.
Hnatyshyn, S. I., Novitska, O. I., Oliіnyk N. Y. Formation of professional and сommunicative competence for masters of medicine in university conditions // Медична освіта. – 2022. – Вип. № 3. – С. 82–87.
Олійник Н. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування (на прикладі комунікації акушера-гінеколога з пацієнткою) // Медична освіта. – 2022. - № 1. – С. 48-55.
Демянчук М., Олійник Н. Організація самостійної роботи студентів – майбутніх бакалаврів сестринської справи на основі застосування інформаційно-комунікаційних технологій // Педагогічний дискурс. – 2021. – Випуск 31. – С. 59-70.
Oliinyk N. Ia, Byhar H. P. Training of future teachers for educational work in children's health and recreation camps // Theory and practice of introduction of competence approach to higher education in Ukraine : monograph / edit. I.M.Trubavina, S.T.Zolotukhina. – Vienna: Premier Publishing, 2019. – 370 p. P. 155-162.
Олійник Н. Я. Педагогічні умови підвищення готовності майбутніх учителів до виховної роботи в дитячих оздоровчих таборах // Вісник Черкаського університету Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. – Сер. Педагогічні науки. – 2012. – №34. – С. 56–62.
Олійник Н. Я. Моделювання професійної підготовки майбутніх учителів до виховної діяльності у дитячих закладах оздоровлення і відпочинку та його результати // Науковий вісник Чернівецького університету. – Серія: Педагогіка та психологія. – 2012. – Вип. 619. – С. 98–107.
Олійник Н. Я. Готовність майбутніх учителів до виховної діяльності в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку: реалії та перспективи // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2009. – Вип. 4 (57). – С. 353 – 360.
Олійник Н. Я. Значення школи педагога-організатора дитячого відпочинку для підготовки студентів до педагогічної діяльності у дитячих оздоровчих закладах // Науковий вісник Чернівецького університету. – Серія: Педагогіка та психологія. – 2006. – Вип. 300. – С. 83–87.
Олійник Н. Я. Підготовка студентів педагогічних університетів до ігрової діяльності з дітьми у дитячих оздоровчих закладах // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. – 2006. – № 4 (16). – С. 85–93.
Олійник Н. Я. Особливості організації виховного процесу у дитячому оздоровчому закладі (з досвіду роботи Дитячого центру «Молода гвардія») // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. – Серія: Педагогіка. – 2005. – № 4. – С. 209–213.
Гончарова Т., Олійник Н. Педагогічні аспекти соціально значимих програм дитячих громадських формувань // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2005. –№ 8. – С. 31–33.
Олійник Н. Я. Організація дитячого самоврядування у дитячому оздоровчому закладі // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. – 2005. – Вип. 36.– С. 85–88.
Олійник Н. Я. Підготовка студентів педагогічних вищих навчальних закладів до виховної роботи з дітьми у дитячих оздоровчих закладах у контексті вимог Болонського процесу // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. – 2005. – Випуск 24. – С. 114–117.